Vesti

11. 12. 2004. Danas

Ponude za kupovinu medija po donošenju sporazuma

Očekujem da će vlade država članica najkasnije u naredne dve nedelje potpisati sporazum o uređivanju osnivačkih prava i postupku promene vlasništva državnog kapitala državne zajednice Srbija i Crna Gora nad javnim glasilima, koji im je prosledio Savet ministara...

detaljnije

09. 12. 2004. Tanjug

Promena u Tanjugu

Upravni odbor Javnog preduzeća Novinske agencije Tanjug razrešio je na jučerašnjoj sednici dužnosti dosadašnjeg glavnog i odgovornog urednika agencije Slobodana Vukovića na osnovu njegovog zahteva za odlazak u penziju...

detaljnije

09. 12. 2004. Medija centar

Tribina Etika u medijima, Medija centar

U organizaciji Medija centra, u četvrtak, 9. decembra 2004. godine, održana je treća, od planiranih pet, tribina Etika u medijima – Vlasnik vs. Novinar. Rasprava je bila posvećena veoma aktuelnim i značajnim temama: Ko kreira uređivačku politiku – vlasnici ili...

detaljnije

08. 12. 2004. Danas

Kompletirana lista kandidata za radiodifuzni savet

Za jednog člana Radiodifuznog saveta Skupština Vojvodine predložila je dva kandidata: Gorana Karadžića, diplomiranog menadžera medija i Dušana Marinkovića, dr socioloških nauka...

detaljnije

08. 12. 2004. Balkan

Lilić tužio Večernje novosti

Bivši predsednik SR Jugoslavije Zoran Lilić podneo je krivičnu prijavu zbog klevete protiv direktora i glavnog i odgovornog urednika „Večernjih novosti“ Manojla Vukotića - saopštio je Lilićev advokat Svetozar Vujačić, a prenosi Beta...

detaljnije

08. 12. 2004. Kurir

ŠABIĆ POVERENIK ZA INFORMACIJE

Poverenik SDP i član Odbora Skupštine Srbije za kulturu i informisanje Ljiljana Nestorović potvrdila je da će na sednici odbora u petak, 10. decembra, Rodoljub Šabić biti predložen za poverenika za informacije od javnog značaja...

detaljnije

07. 12. 2004. Beta

Lilić tužio Večernje novosti

Bivši predsednik SR Jugoslavije Zoran Lilić podneo je danas krivičnu prijavu zbog klevete protiv direktora i glavnog i odgovornog urednika "Večernjih novosti" Manojla Vukotića, saopštio je Lilićev advokat Svetozar Vujačić...

detaljnije

07. 12. 2004. Kurir

ŽELJKO MITROVIĆ ZA UVREDU ČUPIĆU PLAĆA 30.000 DINARA

Željko Mitrović, vlasnik Televizije Pink, osuđen je juče u Drugom opštinskom sudu na novčanu kaznu zbog uvrede Čedomira Čupića,profesora Fakultteta političkih nauka...

detaljnije

06. 12. 2004. Beta

Valjevska vlada za preispitivanje odnosa SO sa TVA i RTS

Opštinsko veće u Valjevu odlučilo je danas da je neophodno preispitati odnos lokalne skupštine sa Regionalnom televizijom Valjevo (TVA), ali i sa Radio-televizijom Srbije (RTS). Povod za tu odluku je činjenica da se pred trgovinskim sudovima u Valjevu i Beogradu...

detaljnije

13. 11. 2004. Danas

Napad na pravo javnosti da bude informisana

Vašington - Troje američkih novinara ovih dana treba da bude osuđeno na zatvorske kazne zbog odbijanja da otkriju ko im je iz administracije otkrio tajnu informaciju. Pojedini novinari smatraju da su u stvari na meti odredbe američkog Ustava koja garantuje slobodu...

detaljnije

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten