Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  Dvoje novinara TV Apolo dobilo otkaz, optužuju direktora
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

09. 02. 2005.

Izvor: Beta

Dvoje novinara TV Apolo dobilo otkaz, optužuju direktora

NOVI SAD - Novinari novosadske gradske Televizije "Apolo" Tatjana Venčelovski i Dimitrije Vidanović saopštili su danas da su dobili otkaze i optužili direktora te stanice Sašu Adamovića za ideološki obračun sa zaposlenima. "Otpušteni smo jer smo branili profesiju, jer smo govorili istinu i branili svoje stavove", rekao je Vidanović na konferenciji za novinare u Nezavisnom drustvu novinara Vojvodine (NDNV).

Tatjana Venčelovski navela je da je direktor vršio pritisak na novinare, tražeći da se neki prilozi emituju, a neki ne, u zavisnosti od stranacke pripadnosti političara koji su govorili u tim emisijama.

Dvoje novinara najavilo je da će u roku od 15 dana odlučiti da li će tužiti TV "Apolo" ili će se samo žaliti na odluku o otkazu.

Predstavnici NDNV su kazali da je rešenje o otkazima Venčelovskoj iVidanoviću protivno odredbama Zakona o radu i najavili da će o tomeobavestiti domaće i međunarodne institucije.

NDNV je optužilo direktora Adamovića za "političku čistku", po ugledu na one koje su sprovođene početkom 90-ih godina u državnim medijima u Srbiji.

Adamović, koji je imenovan za direktora TV "Apolo" kao kadar Srpske radikalne stranke (SRS), nedavno je rekao agenciji Beta da neće biti otpuštanja sa TV "Apolo", a informacije da je pojedinim novinarima pretio otkazom nazvao je "čistim izmišljotinama".

Adamović je dodao da otpuštanja neće biti do izrade nove sistematizacije radnih mesta, koju bi trebalo da uradi novi glavni i odgovorni urednik, koji još nije imenovan.

Otpušteni novinar Vidanović je u decembru prošle godine odbio da potpiše jednu informativnu emisiju, jer je direktor vršio pritisak da se u toj emisiji pročita u celini saopštenje gradonačelnice Novog Sada Maje Gojković, visokog funkcionera SRS.

Tatjana Venčelovski tada je, zajedno sa još nekoliko kolega, potpisala pismo podrške Videnoviću.

Neposredno nakon imenovanja Adamovića, neopozivu ostavku na funkciju glavnog i odgovornog urednika podneo je Slaviša Grujić, navodeći profesionalne razloge za taj čin, uz obrazloženje da ne želi da radi sa ljudima koji su bili "ratni propagandisti (Slobodan) Miloševićevog režima".

Od dolaska Adamovića, sporazumno su sa TV "Apolo" raskinuli radni odnos i novinari Vlastimira Stanković i Ivan Benašić, koji su takođe tvrdili da je na njih vršen pritisak da napuste tu kuću.

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten